Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Špendlíčky

  Celá informace, celý ten příběh byl najednou, během mikrosekundy v mé hlavě. Já se bránila to najednou pobrat....bylo to něco - jako bych se naučila během nádechu španělsky.

 Musím se s vámi podělit o vizi, která ke mně přišla při jedné ranní meditaci. Stalo se mi to poprvé, takže mě překvapil samotný způsob JAK.

   Celá informace, celý ten příběh byl najednou, během mikrosekundy v mé hlavě. Já se bránila to najednou pobrat....bylo to něco - jako bych se naučila během nádechu španělsky.

Ikona "Dobrý pastýř" - vaječná tempera na dřevě. Pokud se chcete podívat na další mou práci, rozklikněte prosím foto. Děkuji.

   Říkám MU: „Počkej, počkej, pojď to se mnou pěkně pomalu, znovu probrat, nevím, zda jsem všechno jasně pochopila.“ „Pochopila – nepochybuj!“ A tak se tím víc nezabývám, znovu se nořím do svého srdce a zbytek meditačního času brečím, cítím velkou vděčnost, naplněna láskou nezměrnou.

 

   Člověče! Tvé narození, toť můj příchod do Jeruzaléma. Poslední večeře, kdy se nechám dobrovolně zatknout, soudit a odsoudit. Křížová cesta, je nevědomá cesta tvým životem. Životem, který bolí víc a víc, a nic se nezmění, dokud nepochopíš. Dokud nejsi na kříži přibitý. To je tvá poslední šance k probuzení.

   Když si uvědomíš, že objektivní realita neexistuje, že každý si tvoří svůj svět svými názory a myšlenkami....když převezmeš odpovědnost za každou prožitou minutu. Když začneš své myšlenky třídit a řídit.....když poznáš svou sílu....poznáš mě.

 

Ikona "Ece homo"  - vaječná tempera na dřevě. Chcete li se podívat na další mnou vytvořené, rozklikněte foto. Děkuji.

   Pak se znovuzrodíš. Pak můžeš zářit, můžeš vést a můžeš inspirovat. To je tvým posláním, to chci po každém z vás, k tomu vás vedu.

   Ale to je jen počátek. Jen moje energie je naprosto čistá a úroveň vědomí neklesá. Vás každý den ďábel zkouší. Nemůžu mu to zakázat. Máme dohodu.

   Tak jako já posílám těm na Křížové cestě do těžkých chvil střípky naděje, lásky a víry....posílá ďábel na vás, probuzené, pokušení ve formě únavy, deprese, závisti, pomluvy, ve formě ega.

   Tak jako každý den vychází slunce, tak vy se každý den musíte vědomě rozpomenout a rozhodnout kdo jste, proč jste tady a vědomě se rozsvítit. Každá špatná myšlenka, každé nehezké slovo, závan nedůvěry, špatného sebehodnocení, netrpělivost...vás znovu na kříž přibíjejí. Většinou to nejsou žádné velké hřeby, ale malé, tenké špendlíčky.

   Ale někdy je jich tolik! Musíte vyvinout značné úsilí, abyste se vysvobodili a mohli zase stoupat, zase zářit, zase inspirovat. Kdo beze zbytku uvěří v sebe, uvěří ve mně a oba budeme blaženi v království nebeském.

Akryl na plátně. Tento obraz již má svou majitelku. Jestliže chcete vidět další mou práci, rozklikněte foto. Děkuji.

 

   Okamžitě po skončení meditace jsem zatoužila podělit se o tuto vizi, ale neudělala jsem to. A stalo se na jógovém pobytu, kde k tomu byla ideální příležitost.

    Neodvážila jsem se. Nevěřila jsem svému mluvenému projevu. Ale jasně jsem cítila, že bych to udělat měla. Každý den odkladu znamenal malý hřebíček v podobě nedůvěry v kvalitu mé reprodukce.

   A pak jsem psala (malovala) ikonu Archanděla Michaela, vůdce vojsk nebeských. Trochu mi vynadal a hodně mě povzbudil. Tak to tu máte. Snad má slova přijmete vlídně. Vlastně....jen předávám, co mi bylo dáno a přijetí či nepřijetí, to už je váš špendlíček.

   S láskou ivana

Autor: Ivana Knapová | středa 10.5.2023 8:00 | karma článku: 8,41 | přečteno: 273x
  • Další články autora

Ivana Knapová

Zcela pravdivá, zranitelná, nahá!

Ať se tady stane cokoli, nikdo se o ničem nedozví....no, přinejhorším ho přeperu! Musela jsem se usmát myšlenkovému vzorci, který toto vyprodukoval.

25.10.2023 v 8:00 | Karma: 7,73 | Přečteno: 267x | Diskuse| Ona

Ivana Knapová

Miluju svou bolest !

Kolem kurtu se srocovali houfy mužů různého věku. Že to není jen kvůli nohám, mě upozornila až vedoucí oddílu, která mi nařídila nosit už tehdy dost nenáviděný kousek oblečení – podprsenku.

19.10.2023 v 8:00 | Karma: 11,25 | Přečteno: 432x | Diskuse| Ona

Ivana Knapová

Kostel a covid

Už bylo tak narváno, že zanikl osobní prostor. Dav mě přimáčkl na záda muže přede mnou. Hmm, tak tenhle oblek čistírnu nikdy nenavštívil a pán v něm by podle odéru očistu také potřeboval.

23.8.2023 v 8:00 | Karma: 11,20 | Přečteno: 409x | Diskuse| Ona

Ivana Knapová

Jak namalovat Marii?

Proč malované ikony nedělá kdekdo? Vždyť je to JENOM kopie! Proč ikony chtivé ženy jezdí opakovaně na celkem drahé kursy jejich tvorby, když už ví, co a jak a mohou si je namalovat doma v obýváku?

12.7.2023 v 8:00 | Karma: 8,98 | Přečteno: 223x | Diskuse| Ona

Ivana Knapová

Zbude z tebe jen mastnej flek!

Co se v takovém případě dělá? Mám zavolat městskou, ať to nějak zařídí? A co když tam dřív než oni bude ten mastnej flek? Silnice je docela frekventovaná.

5.7.2023 v 8:00 | Karma: 9,51 | Přečteno: 268x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nejednáme. Na obzoru je stávka soudních pracovníků, požadují vyšší platy

25. dubna 2024

Premium Odvádějí vysoce odbornou práci, musejí skládat speciální zkoušky, někdy sami vypracovávají drobná...

Pokroková nenávist k Židům. Jak se z univerzit v USA staly filiálky Hamásu

25. dubna 2024

Premium Na elitních amerických univerzitách vyhánějí Židy takovým stylem, že to tam vypadá jako v Německu...

Karafiátovou revoluci zažehla jediná píseň. Portugalsko vyvedla z diktatury

25. dubna 2024

Málokterá revoluce je spojena s písní a květinou, jako se to stalo té portugalské. Před 50 lety se...

Chtěl se odpálit během olympiády v Paříži. Ve Francii zatkli 16letého hocha

24. dubna 2024  22:47

Kriminalisté ve Francii v úterý zadrželi 16letého mladíka francouzské národnosti, který na...

  • Počet článků 30
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 588x
Milí! Cesta byla klikatá, ale dovedla mě k vysněnému cíli. Vystihuje ho můj nick na FB - Pozdě, ale malířka. 

    Inspirace se ovšem projevuje nejen barvami a štětcem, ale i slovem. Svými názory a zkušenostmi snad některým z vás dodám odvahu, či naději. A nebo se alespoň zasmějete.

moje tvorba výtvarná : www.ivanaknapova.cz

Seznam rubrik