Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky. Ještě, že je to tak poetické, když mi to nejde smazat! - Malá obrazovka čtvercového formátu a lišta k posunutí nikde....Snad si to další čtenáři vyložili jako vy! :)) ivka

1 0
možnosti
Foto

R^opravdu práce snů-;-)karma a poděkování za moc pěkné počteníčkoR^

1 0
možnosti
Foto

Díky moc! Dnes jsem opět z té snové práce naprosto vyšťavena. :)) Alespoň, že je to taková inspirace.

0 0
možnosti
Foto

Bezva článek. Pište dál. :-)

Zvláště ten Váš jedinečný slovní obrat : " já ještě popíjím čas a cosi k němu ukusuji..." se mi moc líbí. Fakt.

3 0
možnosti
Foto

J51a88n90a 33M51a76j46o94v71á

11. 11. 2018 17:14

Děkuji za povídání a těším se na další :-).

1 0
možnosti

R^

Já se obávám, že pravověrné genderfašofeministky viděli dítě nanejvýš tak na obrázku.

2 0
možnosti

Místo jsem získala díky kolapsu. Spíš vinou kolapsu.

1 0
možnosti
Foto

To je slovo do pranice. Z hlediska zkolabované předchůdkyně je to vinou, z hlediska autorky spíš díky, pokud z toho ovšem taky nezkolabuje, pak by i z jejího hlediska to bylo vinou.

I když, pokud ten kolaps je pro dotyčnou vysvobozením ze stresujícího zaměstnání, pak s odstupem i pro ni je na místě slovo díky - jen to v daném okamžiku tak nevypadá.

2 0
možnosti

Moc pěkně se čtete :)

1 0
možnosti
  • Počet článků 30
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 588x
Milí! Cesta byla klikatá, ale dovedla mě k vysněnému cíli. Vystihuje ho můj nick na FB - Pozdě, ale malířka. 

    Inspirace se ovšem projevuje nejen barvami a štětcem, ale i slovem. Svými názory a zkušenostmi snad některým z vás dodám odvahu, či naději. A nebo se alespoň zasmějete.

moje tvorba výtvarná : www.ivanaknapova.cz

Seznam rubrik