Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

"Když si člověk uvědomí, že není dějem, není příběhem, není osobou, ale je prostorem, bytím, láskou, bohem, který se proměňuje v různých formách a plyne v proudu života, pak přichází uvědomění, že vše na světě, každá událost, každý člověk, každé zrnko písku je přesně na svém místě v dokonalosti tak, jak jsou." Tara Svobodová

1 0
možnosti
Foto

Děkuji milá jmenovkyně!

0 0
možnosti
Foto

Někdy je přínosnější zdržet se komentáře.

1 0
možnosti
Foto

Ano. Zdravím do jiných světů, mějte se tam co nejkrásněji!!!

1 0
možnosti
Foto

Prožívám teď něco podobného. Rozumím, souzním a jsem ráda, že jsem vás tu objevila. Mějte krásný den plný laskavosti.

2 0
možnosti
Foto

Ivo! Laskavost a blaženost v každodenním bytí!

1 0
možnosti
  • Počet článků 30
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 588x
Milí! Cesta byla klikatá, ale dovedla mě k vysněnému cíli. Vystihuje ho můj nick na FB - Pozdě, ale malířka. 

    Inspirace se ovšem projevuje nejen barvami a štětcem, ale i slovem. Svými názory a zkušenostmi snad některým z vás dodám odvahu, či naději. A nebo se alespoň zasmějete.

moje tvorba výtvarná : www.ivanaknapova.cz

Seznam rubrik