Ivana Knapová

Milí! Cesta byla klikatá, ale dovedla mě k vysněnému cíli. Vystihuje ho můj nick na FB - Pozdě, ale malířka. 

    Inspirace se ovšem projevuje nejen barvami a štětcem, ale i slovem. Svými názory a zkušenostmi snad některým z vás dodám odvahu, či naději. A nebo se alespoň zasmějete.

moje tvorba výtvarná : www.ivanaknapova.cz
  • Počet článků 30
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 588x

Seznam rubrik

Ivana Knapová

K někomu patřit? Poprvé se spatřit!

Slečna potřebuje neustálé slovní i jiné ujišťování o síle a hloubce citu. První měsíc – roztomilé, druhý-únavné, třetí- rozčilující, čtvrtý-nesnesitelné.

6.4.2019 v 18:52 | Karma: 9,75 | Přečteno: 371x | Diskuse| Ona

Ivana Knapová

Má pindík mozek? (úvaha jesličková)

Úplně na začátku chci objasnit, proč nenazývám věci pravými jmény. Teda spíš Tu věc. Hmmm, tak zkuste říct dvouletému capartovi: „Zastrč ten penis do nočníčku!"

14.11.2018 v 18:22 | Karma: 26,63 | Přečteno: 1593x | Diskuse| Ona

Ivana Knapová

Jesle gender studies

Místo jsem získala díky kolapsu mé předchůdkyně. Po dvou měsících této práce. Kolegyně, se kterou se střídám na jednom pracovišti – drsná motorkářka – má tento rok již pošesté antibiotika.

11.11.2018 v 14:11 | Karma: 32,52 | Přečteno: 1574x | Diskuse| Ona

Ivana Knapová

Schválnost? Ta to není. Je to zrcadlení

Dokonce jsem se odhodlala zajít na přednášku o „Zrcadlení v partnerském vztahu“, ale vysvětlovací schopnosti přednášející paní psycholožky se nejspíš nepotkaly s mými rozumovými možnostmi.

10.11.2018 v 10:42 | Karma: 14,02 | Přečteno: 548x | Diskuse| Ona

Ivana Knapová

Proč mě (nikdo) nemá rád?

Rozděl se, půjč mu to, měj ohledy, nebuď egoista! To slyšíme odmalička. Jenže. Každý jsme jedinečná bytost, sama sobě svým vesmírem, pro druhého stěží pochopitelným. To, co nedáme sami sobě, nikde nenajdeme ani nedostaneme.

8.11.2018 v 21:51 | Karma: 16,71 | Přečteno: 657x | Diskuse| Ona